Bomässa

I helgen var det en Bomässa i Nyköping.

Det passade oss bäst att besöka den under söndagen.




Mojje spelade några av sina låtar och Bosse Rappne pratade trädgård.


Jag tycker i det stora hela att mässan inte nådde upp till mina förväntningar och jag blev besviken.


Däremot så köpte jag en mascara från Oriflame för 69kr. Bra pris. Mascaran jag hade hemma var slut. ;)




Tummen ner för mässan och tummen upp för mascaran ;)

Postat av: Sofie

Mamma var på bomässan i Linköping och hon var också besviken vet jag... Annars verkar det ju som ett roligt jippo men det kanske är svårt att få det bra.. Kul att du fyndade en mascara i alla fall, alltid något!:)

2012-03-20 @ 07:17:12
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0