Towa har flyttat

Nu har Towa flyttat. Ja, hon har flyttat till ett eget rum. Min stora tjej.
 
Det är fortfarande en del som ska göras, men det kommer att bli alldeles perfekt. I know it! Just nu finns det grejer lite överallt i huset. Grejer som ska från ett rum till ett annat.
 
Just nu står ett skrivbord på Towas gamla sovplats. Känns konstigt, men samtidigt väldigt skönt att ha ett skrivbord igen.
 
 
Idag hade vi säljmöte med Tupperware. Vi fick reda på massor med roliga saker, och som vanligt fick vi reda på vilka som har sålt mest osv, och det som var ännu roligare var att jag var på 19e plats (av 225?) och fick gå upp och välja en tupperwareprodukt. Yeeeey!! Heja mig!!!
 
 
Jag valde detta fina avanti set. Perfekta skålar/tallrikar med lock. De kommer passa super i husvagnen!!
 
Nu är det snart dags att sova. Imorgon är en ny dag :)
 
 

Postat av: Gunila

Tack för att du kom och för att du tog med dig en gäst!

2012-06-25 @ 21:27:01
URL: http://teamgravity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0