Skojsiga helg!

Den skojsiga helgen lider mot sitt slut.

Jag ligger flera inlägg efter och lovar att ta tag i dem imorgon. Nu är det sängen som gäller för mig. Jag är helt galet trött.

Kul att se att så många har kikat in här under helgen fast jag bara har "fulbloggat" (=mms-bloggat).


Nu somnar jag, men kika in imorgon, jag lovar er ett gäng fräscha inlägg ;)


God Na.....ZzzzzzzzZzzzzzzzzz




Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Väntar med spänning på dina inlägg :)



Ja epilepsi är inte skoj någonstans :( Usch.. jag har nog konstant ont i magen när vi ska iväg på saker.. som tex semestern nu till Bulgarien!! Hujedamig för anfall utomlands när man inte vet hur sjukvården funkar...



Kram finaste <3

2012-06-04 @ 06:53:12
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0