Per Morberg relaxing

Fan så irriterad jag är på blogg.se just nu. Varje gång man ska logga in säger den att man har skrivit fel lösenord. Jag skriver samma lösenord (rätt lösenord) en gång till och då kommer jag in. SUCK. Hoppas att de lyckas lösa alla fel snart.
 
 
Seriöst, nu gnällde jag ju i detta inlägg oxå?! Gaaaah. :/
 
Idag fick jag ett sms att mina Per Morberg viner hade kommit. Yeeeeey.
 
 
Gissa om jag hade höga förväntningar på denna dryck?
 
Om den höll vad de lovat? Ja det tycker jag absolut!
Om jag fick njuta av ett härligt glas vin ensam i badet? Näe inte direkt...
 
Oliwer kom in i badrummet:
"Mamma, badar du?" (jag satt i badkaret)
"Ja, det gör jag!" svarade jag.
"Jag vill oxå bada......!"
"Nej, inte idag Oliwer, jag vill bada ensam...."
"Men jag vill bada nu!" säger Oliwer och tar av sig kläderna och hoppar i.
 
Tack för den. Det är tur att jag gillar att bada med mina barn. Men det hade varit mysigt att få bada helt ensam. För en gångs skull....
 

Postat av: Linda

härliga viner, måste nästan testas!
haha ja att va ensam i badet är ju nästan bara att drömma om =)

2012-06-26 @ 07:27:31
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Solan

<3
Sådana problem har jag inte haft. Men appen fungerar inte längre :P

2012-06-26 @ 08:21:46
URL: http://lillboda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0