Multikanna

Just nu kan man köpa de omtyckta multikannorna till ett superpris! 149kr för den stora multikannan och 199kr för setet med både den stora och den lilla.
 

Ett helt perfekt set att ha med på picknicken, eller ha i båten eller i husvagnen. De är 100% täta, och hur perfekt är inte den lilla kannan att ha kaffemjölken i när man är ute och ränner?
 
 
Eftersom att jag är Tupperwarekonsulent så kan du beställa kannorna genom mig :) .
 
Om du är sugen, ta gärna en titt på hemsidan och gör sedan en beställning till mig, genom att skicka ett mail till [email protected].
 
(det tillkommer 32kr i expeditionskostnad+ ev frakt om jag ska skicka varorna hem till dig)
 
 
Jag kommer garanterat att köpa mig ett set. Snygga är de oxå! Svarta med en olivgrön färg på korken :)

Postat av: Fröken M

Det är något jag absolut ska fundera över !!
Vi har ingen bra kanna för utflukter, men när man har barn ska ju fika tas med ut titt som tätt !

2012-06-20 @ 09:10:42
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Det är så längesen jag var på ett TW party :) Vore kul att gå på ett... jag orkar nog tyvärr inte ha ett just nu..

Kram

2012-06-20 @ 18:28:25
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0