Hektiskt!

Jösses vad mycket saker det är hela tiden.

I fredags var det dags för Darlingens syster + hennes pojkvän att ta studenten
(ett speciellt inlägg kommer om det). På kvällen var vi ner till Norrköping på teammöte med Tupperware + grillning. Typ godaste hamburgarna på länge (gissa om jag tänker spara det receptet?)

I går var Oliwer bjuden på kalas
. De fikade, lekte och fiskade fiskdamm. Tiden gick alldeles för snabbt.
Vi åkte hem och hämtade hundarna och sen åkte vi mot mina föräldrar. Vi lämnade hundarna och barnen hos mormor och morfar och åkte på fest med Securitaskollegorna. Jätteskoj att träffa alla, även om det var många nya ansikten som har hunnit börja medans jag har varit hemmafru.

Jag och Jenny var på bio i onsdags.
Då såg vi "What to expect". Den gick inte i Nyköping, så vi brummade ner till Norrköping. Det var biljetterna som jag vann på Mammabloggalan. Filmen var bra, men det var tre st mindre smarta tonårskillar som satt framför oss och pratade och störde alla andra genom hela filmen. Suck. Vad skulle de se den filmen för??







Ikväll ska jag och Jenny på bio igen, och ikväll får jag den stora äran att bli bjuden ;). Det tackar man för! :)

Nehe, dags att ta tag i dagen.


Jag ser att ni har kikat in här under helgen även om jag har varit världsämst på att uppdatera. Jätteroligt att ni tittar in :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0