Guldhänge

Imorgon tar Darlingens lillasyster Sanna studenten. Hjälp vad tiden går. Sanna var ju liten när jag och Darlingen träffades och nu har hon blivit vuxen.

Sannas pojkvän Oskar tar oxå studenten och eftersom att de har sin mottagning i Sthlm på lördag så blev vi bjudna på en liten "Studentmottagninggrillning" nu ikväll:)

Vi blev bjudna på grillat kött och sen fruktsallad till efterrätt. Mums!





De fick varsin present och detta guldhänge fanns i Sannas paket
. Det är köpt på Guldfynd och jag skulle mer än gärna behållt det själv ;)

Oskar fick en jaktkniv :)


Nu blir det sängen. Imorgon blir en lång dag.

Firar ni någon student i år?? :)

Postat av: Agnieszka 2-barnsmorsan

Ingen student i år, tack och lov då jag har skolan i helgen och idag... men nästa år tar min lilla pluttiga lillebror studenten!

2012-06-08 @ 05:29:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jenza -mamma till två busfrön

jätte fint hänge!



KRAM

2012-06-08 @ 09:20:45
URL: http://jenza.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0