Gnäll

Nu tänker jag vara en sån där tråkig människa och gnälla igen. Just det, gnälla var ordet.
 
Jag är SÅ trött på att tjata. Jag blir trött på mig själv NÄR jag tjatar, men vad gör man? Oliwer är snart 4 år och lyssnar nästan aldrig. Han gör inte som vi ber honom och bryter ihop för minsta lilla. Gaaaaah! Jag blir så trött!
 


Så, nu har jag gnällt klart (för idag).
 
Idag har Darlingen var superduktig och städat och rensat ur garaget. Det blev massor med plats och nu får vi tom med in en bil. Jippi :D. Jag har pysslat och grejat en del inne idag, samtidigt har jag tokignorerat den gigantiska tvätthög som verkligen behöver tvättas. Eftersom att den inte tvättar sig själv så får jag väl ta tag i den. Imorgon. Eller en annan dag.
 
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad för första gången på ungefär 42 veckor- känns det som. Tror att det blir ett avsnitt av lyxfällan till det, och kanske en påse godis. Ja, så blir det.
 
Hur har ni det, mina älskade läsare? Kommentarerna lyser med sin frånvaro ;). Kom igen nu, var lite sociala ;)
 
 
 

Postat av: Linda

ja fy alltså, förstår hur du känner. min 5-åring är av sorten gnällig värre just nu. och kaxig som bara den!!! och 2-åringen är ett trotsmonster av värre modell så ingen idé att skriva om dem i bloggen just nu.... haha

Svar: Skönt!! (inte att du har trotsiga barn, utan att jag inte är ensam!!)
Vissa dagar är 4åringen helt underbar, o vissa dagar pain-in-the-ass!!! :)
SoffiZ

2012-06-23 @ 20:23:46
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ja jag känner mig oxå som en himla tjatkärring :( Blä!!

Svar: Tack Ewa! <3
SoffiZ

2012-06-23 @ 21:58:23
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Marina

Åh bada!!!! Härligt!

2012-06-24 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0