Välkomna!

Hej och välkomna!
 
Igår var vi på 30års fest. En jättehärlig fest med härliga människor. Dock åkte vi hemåt runt 23 tiden. Oliwer sov hos Mormor och Morfar natten mellan lördag och söndag.
 
Idag har vi inte gjort mycket. Badat, sålt lite varor, levererat lite Tupperwareprodukter och ätit sill och potatis hos mina föräldrar när vi hämtade Oliwer.
 
Jag tog en sväng in på Willys, ca 20 minuter senare kom jag ut med två fulla papperskassar, ett paket blöjor, majskrokar och två stora paket med kött. Jag blev 941kr fattigare, men åh så skönt det är att handla mat helt ensam. Resten av familjen satt kvar i bilen och väntade :)
 
Nu ska jag fota lite mer kläder som ska säljas och sen blir det sängen.
 
Hoppas att ni har haft en härlig helg. Imorgon ska jag läsa ikapp hos er ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0