Skara Sommarland 2012

Hej hej hallååå :D
 
Har ni saknat mig?
 
Jag har saknat er, eller alltså, jag har saknat att blogga. Datorn har varit med på semestertrippen, men den har inte varit öppen en enda gång. Jag saknar att MMS-blogga :/
 
 
Vår härliga lilla semestertripp började i söndagskväll när vi kopplade på husvagnen och rullade mot Skara. Barnen somnade relativt snabbt i bilen båda två. Desvärre vaknade båda efter en stund. Oliwer gillade läget och spelade lite på ditt nya Nintendo DS som han fick i födelsedagspresent. Towa skrek i panik.
 
Vi kom fram till Skara Sommarlands camping lite före midnatt, gjorde oss i ordning i husvagnen och somnade gott :)
 
Dagen efter köpte vi biljetter till parken och mötte upp våra vänner Jenny och Jonas med barn :)
 
Vi lekte, badade, åkte karuseller, åt nachos, tittade på en vattenshow med mera med mera.
 
Det var två st helt underbara dagar i parken. Jaa, det typ ÖSregnade dag 2, men det var bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Det tycker jag att vi lyckades bra med :)
 
Vi Oliwer har redan bestämt att vi ska åka tillbaka till sommarlandet nästa år :)
 
Vi bodde på Skara Sommarlands camping som ligger alldeles i anknytning till sommarlandet (med egen entré). Jag tycker att det är en bra camping med många aktiviteter, restaurang och servicehus.
 
Tips! Vi fick 30% rabatt på inträdesbiljetterna för att vi har årskort på Kolmården! Värt att kolla upp :)
 
 
Stort tack till Jenny, Jonas, Daniel och Julia för två härliga dagar i sommarlandet :)

Postat av: Carolina

Vad har ni för spel till Oliwers DS som han tycker är kul/förstår? Kram

2012-07-13 @ 23:52:49
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Om du inte redan är det, så var gärna med i mina olika tävlingar :) Enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-14 @ 00:21:26
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Verkar som en underbar semesterresa :) Oj så längesen det var sen vi var till det stället :)
Måste nog åka nästa år :)

Kram

2012-07-14 @ 08:56:57
URL: http://tjejmorsan.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Åh vad härligt med en tripp med husvagnen :) Kram

2012-07-14 @ 12:21:05
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0