Rosor

Vi har massor med rosor på vår tomt, eller iaf fyra st stora buskar. Tre av dem står mot husväggen och de "klättrar" mot väggen. Den fjärde står helt själv och är en ganska stor buske.
 
Några grenar verkar växa mycket fortare än andra och det resulterar i att den ser väldigt "rufsig" och "ovårdad" ut.
 
Idag gick jag ut och klippte bort några av de fulaste grenarna som stod ut. Eftersom att det var massor med knoppar på de grenarna så var jag ju tvungen att göra nåt med dem.
 
Det blev fyra st buketter som jag placerade ut i huset. Bla i hallen.
 
 
 
Jag tycker att det blev ganska bra där på byrån tillsammans med Kivi lyktorna (två av dem fick vi av svärmor för ett tag sen- lovely!). Vasen har jag fyndat på en loppis för nåt år sen.
 
Nu väntar vi bara på att alla knoppar ska slå ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0