Missförstånd

Idag skedde ett litet missförstånd.
 
Allt är löst, men jag blir så irriterad på vissa.
Jag är helt galet givmild mot mina vänner (Ja, fråga vem som helst i min omgivning). Jag ger gärna bort saker hit och dit och köper gärna presenter.
 
Men idag blev jag nästan lite besviken.
 
Jag tänker inte gå in i detalj på vad som har hänt, men idag var det en person som jag inte ens känner som förväntade sig saker från mig. Saker som jag inte hade en tanke på att hon skulle få. Det hela slutade med att hon kommer få en sak av mig ändå, som jag egentligen inte vill ge henne, men samvetet säger att det är bäst så.
 
Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag bryr mig alldeles för mycket om andra. Om vad andra tycker och tänker.
Jag ska nog sluta med det.

Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag känner igen mej tyvärr, är likadan :/
Kram fina!

2012-07-05 @ 22:58:52
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Minoo

Känner igen mig för väl.. Tyvärr! KRAM

2012-07-07 @ 00:04:10
URL: http://minoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0