Kantareller

Klockan är 2.40 och jag är vaken.
 
Idag åkte jag och min fina familj ner till Norrköping. Vi hämtade en hög med TW produkter och blev bjudna på lunch. Jättegott! Stort tack!
 
Sen var det dags att besöka Busfabriken. Oliwer och Darlingen gick in dit och började leka, och jag och Towaliten åkte och handlade lite blommor :).
Efter en timme slöt vi upp. Vi lekte massor och hann med en fika innan vi åkte hemåt.
 
Hemma åt vi tacos, slipade ett bord och lånade hem Errors syster Ellie :)
 
På kvällskvisten var jag ute i skogen och plockade kantareller i nån timma, sen gick jag och Jenny en prommis och pratade typ livet ur varann ;). Haha, det behövs ibland :)
 
 
 
 
Jag bjuder på några av dagens Instagrambilder ;)
 
Nu ska jag sova tänkte jag. Klockan är 2.47. Inte bra.
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0