Bloggtorka AB

Snacka om bloggtorka. Det har knappt blivit några bilder tagna och det känns som att det är full rulle hela tiden.
 
Vi äter gott, umgås, åker på äventyr, städar, shoppar, skrattar, badar, lagar mat, leker med mera med mera.
 
Jag älskar att umgås med min familj. Jag älskar att min älskade Darling har semester. (Sen att det inte är världens bästa väder, det får vi stå ut med). Jag älskar vårat hus.
 
 
Kort och gott så lever vi och har det jättebra, även om bloggen lider lite, men det är väl bara ett gott tecken att jag inte har tid att uppdatera den hela tiden?? :)
 
 
Jag finns på instagram sooffiz häng med oss där om ni vill :)
 
Towa cyklade för första gången igår, det gick jättebra. Hon gillade det :)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Har också lite bloggtorka. Har ingen större lust alls. Har dock kastat in två inlägg idag, för att chocka *s*

2012-07-03 @ 21:17:52
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0