Älskade altan

Jag tänkte visa några bilder på vår altan. Jag vet att jag har gjort det förut, men det har hänt lite sen sist ;)
 
 
 
Bordet är slipat och oljat. Det bästa med det är att när man drar ut det så får man plats 10 personer utan problem. Jag köpte det från en köp/sälj sida på facebook förra sommaren. Tror att jag betalade typ 200 spänn och det var i dåligt skick. Så enkelt (och roligt) det är att fräscha upp möbler!
 
Sverigeflaggorna hängde jag upp till Oliwers födelsedag. De passar ganska bra där, så de får hänga kvar ett tag till.
 
 
Jag älskar vår altan och spenderar gärna mycket tid där ♥

Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Ni har ju en tokhärlig altan!! :)
Och jag älskar också att fynda billiga möbler. För en billig peng och lite slit får man dom ju som nya ändå :)
Kram

2012-07-21 @ 17:53:09
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elena

Fint! Ser nästan ut som det bord vi just har köpt till våran altan. Vi betalade dock lite mer...

2012-07-21 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0