Vabbelivabb

När jag och Towa hämtade Oliwer från dagis idag så började han storgråta. Han sa att han saknade sin pappa. När vi kom hem sa han att han var trött och att han ville vila. Han somnade direkt och sov i ca 1,5 timmar.

Vi fick besök av min mamma en stund. Vi fikade och gosade med Towa. Oliwer höll sig ovanligt lugn under hela besöket och sa inte så mycket mer än "hej då" när Mormor skulle åka. (Han brukar bryta ihop när nån ska åka).
Jag tok tempen på honom och han hade feber.

Så imorgon blir han hemma från dagis. Hoppas att han kryar på sig snabbt. Min lilla älskade kille♥




Fina killen som äter julbord :)

Postat av: Mamma och Mormor

Ja, han var väldigt dämpad och lugn när jag var hos er. Hoppas bara att han kryar på sig snabbt!!!

Kram!!!

2012-01-31 @ 21:34:25
Postat av: veronica

hoppas han kryar på sig fort kram

2012-02-01 @ 07:29:20
URL: http://www.minbebis.com/blogg/inka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0