Sångpåse

När Oliwer var liten var tanken att jag skulle köpa en "sångpåse" till honom. När vi var på Öppna förskolan och sjöng så hade de en sångpåse som barnen fick stoppa ner handen i, plocka upp en grej och sen sjöng vi om den.

Det blev aldrig av att jag köpte någon...




Nu kan man köpa en sångpåse hos Minimango för bara 199kr.
Sångpåse är alltså en påse med massor av olika små mjuka figurer i. Barnet stoppar ner handen och plockar upp en figur och sen sjunger man en sång om figuren. Jätteroligt!

Jag ska nog köpa en sån, så kan jag och Oliwer sjunga för Towa, och sen när Towa blir lite äldre så kan hon vara med och sjunga :)

Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

men gud vilket bra tips- sådan kanske man borde köpa =)



allt bra annars?



kramis

2012-01-24 @ 20:15:27
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför inte göra en egen?

Blir personlig och man måste inte köpa allt bara för att de är rea.

2012-01-24 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0