Lite kvällsmys ;)

20120116_213702 (MMS)

Lite kvällsmys ;)


Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv JO det är några kilon att ta sig ner... men det ska gå, med våld och vilja haha =) Nej kanske inte våld, men vilja iaf ;) och svett kanske ;)



Jag blev ju beviljad en GBP operation men tvekar fortfarande... trots att jag haft det på tapeten tre gånger nu. Dock har jag blivit gravid varje gång... men ja... jag har ju möjligheten. Men jag har sagt att om jag inte gått ner minst 30 innan biggest loser söker folk igen så söker jag dit ;)



Men motivation har jag, med den pepp jag får genom bloggen också så tror jag det kan gå rätt bra=)

2012-01-16 @ 22:12:29
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0