Lista

Hittade en rolig lista hos Mamma Russin :)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att dagen gick ganska snabbt och smärtfritt

Vad gjorde du kl 08 i morse? Klev upp ur sängen och gjorde frukost till Oliwer

Vad gjorde du för 15 min sedan? La mig på sängen och öppnade datorn.

Det sista du sa högt? Du får inte somna ännu! (Han somnade 5min efter jag sa det)

Det senaste någon sa till dig: Mamma, är det natt nu?

Vad har du druckit idag? Kaffe och vatten

Vad åt du till frukost? Skogaholmsmacka och kaffe

Vad var det senaste du köpte? Mat på Maxi?

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun trädörr...

Vad är det för väder hos dig nu? Snöar

Godaste glassmaken? Helt vanlig vanilj. Inget jox.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.

Sover du tungt? Näe, vaknar av minsta lilla, därför ganska trött om dagarna.

Drömmer du mardrömmar? Nej aldrig.. Men tackar min drömfångare för det..

Trivs du med ditt jobb? Vilket jobb? Som mammaledig? Ja. Som flygplatskontrollant känner jag att jag har gjort mitt (Jobbat som det i snart 7 år..)

Favoritklädsel? Linne och mysbrallor

Favoritlåt just nu? Takidalåtar

Vad ser du om du tittar till höger? En galen hundvalp som lever rövare ;)

Vad gör dig glad just nu? Min familj.

Vad ska du göra härnäst? Göra te och titta på Halv åtta hos mig

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Humör?

Favoritgodis? Colanappar

Gör gärna listan du med, glöm inte att lämna en kommentar här när du gjort den så jag kan gå in och läsa den :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0