Kallt= Förstörda händer

Ungefär samtidigt som det börjar komma ner mot nollan ute så blir mina händer förstörda. De blir svullna och kliar. Det är ständigt sår på dem och de ser förjävliga ut.

Det blir lite bättre om jag använder vantar, men inte mycket. Sen är jag kass på att ta på mig vantar...!



Jag fick testa Locobase repair genom Buzzador.
Det är en mirakelkräm! Den är helt underbar! Den har en hög fetthalt (63%) och det hjälper även om du bara smörjer en gång per dag.

Vill du oxå testa saker genom Buzzador? Det är helt gratis. Fixa ett eget konto här.



Postat av: Russin

jag buzzade den med, och jag älskar den krämen.. :)

2012-01-25 @ 14:10:33
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: karin

Mina händer blir också jätte torra och tråkiga under vintern. Får lätt självsprickor så jag fick tipset om denna kräm också, funkar helt ok =) Kram

2012-01-27 @ 20:49:24
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0