Julen är förbi!



Julen är borta.
Jag fick nog och plockade ihop alla julsaker. Alla tomtar och annat. Darlingen hjälpte till och sen "kastade" vi ut granen :)

Men vad tomt det blev ;)
. Värsta dansgolvet :D Me like!



När Oliwer var på förskolan idag så busade vi lite hemma. Vi gjorde en skattkarta till honom!. Darlingen ritade en superfin karta och gömde en "skatt" (en godispåse inslaget i silverpapper). Oliwer var så duktig! Han tittade noga på kartan och följde den. Jag hjälpte honom väldigt lite. (Blivande orienterarare??)


Han var så nöjd när han hittade skatten :D



Har ni plockat bort julen??



Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Nej julen är fortfarande kvar här hemma... kanske att jag och Elton packar ihop julgranen imorgon när vi är hemma, eller om jag kanske ska ge mig på och tapetsera väggen istället:)



kramar

2012-01-02 @ 20:48:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0