Årsresumé 2011- Mars

Mars startade med att vi fick biljetter till en Bamse föreställning på Intiman i Stockholm av en kollega. Oliwer satt som ett litet ljus under hela föreställningen :)





Jag och mina killar åkte iväg på en Birkakryssning. Vi badade, åt gott, drack gott, lekte och sov. Vissa somnade under sängen...





Vi blev med hus!!! Vi hittade vårat drömhus och vi köpte det!!!! :D






Det blev en och en annan fototur. Bla den här iskalla kvällen i Oxelösund med en vacker solnedgång.





Vi städade lägenheten och hade visning. Lägenheten har nog aldrig varit så städad som den var då. Vad trivsamt det var :D



Jag köpte mig en ny älskling. Min älskade Canon EOS 550D
. Han lever än idag och hänger allt som oftast med mig när jag går någonstans.





Visningen av lägenheten gick bra och den såldes. Nu var det bara resten kvar.... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0