2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till vårt drömhus!





Höll du några av dina nyårslöften?
Nääe, jag brukar inte hålla på med sånt.. Nyårslöften alltså..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja det var ett riktigt babyboom år. Vår Towa kom till oss oxå.

Dog någon som stod dig nära?

Nej.

Vilka länder besökte du?

Finland och England.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Önskar att träffa lite mer folk. Gärna folk med barn i Oliwer och Towas åldrar.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

12 maj- då fick vi nycklarna till huset. 19 september- då föddes Towa

Vad var din största framgång 2011?

Flytta till hus?

Största misstaget?
Vet inte riktigt

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag hade foglossning under nästan hela graviditeten med Towa. Sen var det väl kanske nån liten förkylning eller nåt nån gång?

Bästa köpet?

Huset!!

Vad spenderade du mest pengar på?

Huset :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När Towa kom. Att det inte gjorde lika ont som jag mindes med Oliwer ;)



Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Chris Medina- what are words

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare. Helt klart. Gravid och flyttade till drömhuset, kunde ju inte bli bättre!

Vad önskar du att du gjort mer?

Har nog gjort det mesta som jag har velat göra.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Slösat pengar?

Hur tillbringade du julen?

Hemma i nya huset. Mina föräldrar, min bror, mina svärföräldrar, barnens faster+ hennes pojkvän. Sen Zelda och Acke såklart :)



Favoritprogram på TV?

Lyxfällan. Näääe, vänta, Halv åtta hos mig.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Näe, jag hatar ingen.

Bästa boken du läste i år?

Har jag läst nån bok i år? Slutade nog läsa böcker samtidigt som de plockade ut mitt badkar (jag läste alltid i badkaret) och stambytte i lägenheten för snart 2 år sen. Men jag har ett helt gäng med böcker som ser kanonbra ut, så måste ta tag i det där igen.

Största musikaliska upptäckten?

Vet inte riktigt. Är en "radiomänniska". Men Chris Medina är bra. Takida är oxå grymma, men det har jag ju alltid tyckt..

Något du önskade dig och fick?

En dotter ;)

Något du önskade dig men inte fick?

En ny bil kanske? En audi skulle sitta fint... En Q5..... *drömmer*

Årets bästa film?

Oj många bra filmer. Kan inte komma på nån specifik, men kanske en av de nya Irene Huss filmerna?

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var hemms i huset och "firade" med mina föräldrar och mina svärföräldrar.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om jag hade sluppit foglossning.

Hur skulle du beskriva din stil?

Mysbyxor....

Vad fick dig att må bra?

Ha ett städat hem, mat i kylen och glada barn :)

Vilken kändis var du mest sugen på?

Sugen på en kändis? Finns många snygga, men har en bra man hemma :D

Vem saknade du?

En riktig "tjejkompis". En som man kan ringa dygnet runt och säga allt till.

De bästa nya människorna du träffade?

En "hög" med bloggmorsor ;)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Avslutet var bäst "en HÖG bloggmorsor" haha, låter som en stenhög eller nåt, haha :D

2012-01-05 @ 14:28:26
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0