Fotobok Smartphoto

Häromdagen fick jag hem en fotobok från Smartphoto.




Det är en mjuk fotobok som man kan forma lite som man vill. Det finns massor med olika färger och teman som man kan välja mellan.






När man väljer ett tema så kommer en "färdig" modell upp. Då kan man välja hur man vill lägga bilderna, eller om man vill att datorn ska placera ut bilderna.

Jag gillar att man kan göra om sidorna så att de passar just mig.
Man kan lägga in massor med olika bilder på en sida, eller kanske bara ha en bild per sida. Man kan även välja om och var man vill skriva en text.

Det är jättelätt att göra en fotobok och det går snabbt att ladda in bilderna.
Det som tog tid (för mig) sen var att ladda upp den när man var klar.



Smartphoto är det nya namnet på Extrafilm och är en fotobutik på nätet. Hos Smartphoto kan man göra det mesta inom foto. Man kan göra fotoböcker, väskor, förstoringar, canvastavlor och mycket mer.


Det var väldigt snabb leverans och jag är supernöjd med resultatet.
Jag valde att göra en bok med blandade bilder av barnen och hundarna som vi sedan ska skicka till Darlingens mormor i Finland. Jag tror att hon kommer att bli jätteglad :)


Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

tack så mkt =)



åå..vilken prisvärd o fin bok du beställt =)

kramis

2012-02-10 @ 07:41:18
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Jenny B

Jätte fint med alla bilder kommer nog att uppskattas mycket =)

2012-02-10 @ 15:04:04
URL: http://jennylbirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0