Prinsessbebis

Jag trodde inte att jag brydde mig så jättemycket om Victoria och Daniels bebis. Igår morse vaknade Towa vid 6 och ville ha mat. Jag kollade facebook på mobilen medans hon åt och såg att bebisen förmodligen hade kommit och att prins Daniel skulle hålla presskonferens kl 7.

Jag var tvungen att hålla mig vaken till kl 7 bara för att få reda på vad det blev för sort!!
(Sen kunde jag somna om)

Idag ska de avslöja namnet på den nya lilla prinsessan.

Samma sak där, jag trodde inte att jag brydde mig så mycket, men här sitter jag och väntar på att kl ska bli 11.30. Helt galet ju!




(bild från aftonbladet.se)


Vad tycker ni om den här prinsesshysterin??

Följer ni den?

Postat av: Kristin - Photography

Missade din kommentar, via en fotografkompis faktiskt :) kul med något eget :)

2012-02-24 @ 17:13:47
URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0