Postbil till dörren



(bild från google)

Igår plingade det på dörren. När vi öppnade så stod en stor gul lastbil utanför huset. Han hade ett stort paket att leverera.

Den vanliga posten hade kommit flera timmar tidigare, så vi blev väldigt förvånade.


Det innehöll en tavla. Den här tavlan:




Världens finaste lilla Error ♥.


Tycker att det är underligt att de kom ända hem till dörren med den, det har de aldrig gjort förut. Jag beställde tavlan från Smartphoto. De hade rabatterbjudanden på canvastavlor.

Det roliga var att jag har två st olika e-mailadresser och fick två olika erbjudanden till de olika adresserna. På ena mailen fick jag "Få 100kr rabatt på valfri canvas", och på den andra fick jag "70% rabatt på valfri canvas". Hmm, varför gör de så? Får olika "bra" kunder olika rabatter?? Det kan inte riktigt stämma heller eftersom att jag har beställt mer från den mailadressen med "sämre" erbjudandet.


Någon som vet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0