Finbesök X2

Igår bjöd vi hem Darlingens bror och hans tjej. Vi bjöd på helstekt fläskfile och pommes. Mumma!
Efter maten blev det kaffe och glasstårta framför tv:n. Vardagslyx!

Det var en trevlig kväll me god mat, mys med barnen och massa skratt :). Stort tack Sara och Johan för att ni ville komma!!


Idag har vi oxå haft finbesök!
Min vän Lena och hennes Göran kom förbi i några timmar. De hade semmeltårta och hembakade havregryn/choklad kakor med sig. Tack snälla!


För några minuter sen fick jag ett sms om att mitt paket från allt för föräldrar har kommit, och i morse med posten fick jag hem en avi om en vinst ;). Ska nog ta en sväng med bilen och hämta upp paketen och kanske införskaffa lite badkulor ;)



Jag har redan hunnit med att bada tre gånger i nya badkaret.
Två gånger igår och en gång i förrgår (när vi hade fått hem det). Åh vad jag älskar att bada! Det är först nu som jag märker hur mycket jag har saknat mitt älskade badkar!



Är du en bad-människa eller en dusch-människa??

Postat av: sara

Tack själv :D Jättetrevligt

2012-02-23 @ 16:50:36
URL: http://extravagans.blogg.se/
Postat av: Jenny B

Du och ditt bad =P Jag måste nog säga att jag är mer en duschmänniska. har för bråttom för att ta mig tid för ett bad tror jag =)

2012-02-23 @ 19:25:20
URL: http://jennylbirgersson.blogg.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hahahahah ja bada på nu :)



Kram

2012-02-23 @ 19:42:05
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0