Två timmar

Idag lämnade jag Towa ensam på förskolan för första gången. Från kl 9-11 var hon där. Det hade gått jättebra. Oliwer var där samma tid, men han hade haft fullt upp att leka med sina kompisar att han hade.missat att Towa oxå var kvar ;)



Min "egentid" idag bestod mest av att skotta..




Det har öst ner snö sen igår. Jag och min vän Sandra var ute på "pulsasnöpromenad" igår. Ca 4 km gick vi. Underbart skönt, men jobbigt! Vi hade Zelda och Error med oss.

Jag hann iaf äta en mumsig frukost i lugn och ro imorse. :)








Postat av: Sandra

Super trevligt med promenaden!
Vi får boka in en ny till nästa vecka!!!

Undrar hur länge det ska snöa? ;0)

2012-12-05 @ 22:25:08
URL: http://guppyns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0