Produktiv dag

Idag har jag haft en ganska produktiv dag.
 
Barnen lämnades på förskolan kl 9.
 
Efter det har jag
 
  • Städat övervåningen
  • Städat, möblerat om + satt upp två hyllor i lekrummet
  • Tvättat en maskin
  • Fixat lite blommor och
  • Fikat i Stavsjö
Jag gillar såna här dagar. Ingen stress, men har ändå hunnit med himla mycket.
 
Imorgon ska barnen till förskolan kl 9.00. Jag ska åka in till stan, träffa Jenny och sen gå en sväng på stan. :)
 
 
Hur går det för er med allt julstök? Börjar ni bli klara?
 
 
 
 
 

Postat av: Johanna

Nu ligger vinnarna uppe. Kika in och se om just du vann ett par örhänge från cilya

2012-12-21 @ 20:00:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0