Hälften

Nu har redan halva denna skolvecka passerat. Galet!
Den här omgången började redan i söndags, och pågår till på fredag, alltså sex dagar istället för fem dagar som vi brukar.
 
Två av tre dagar har jag samåkt med min klasskompis Malin, dock bara ca en halvtimme per resa, men det har varit jättetrevligt! Men tyvärr så har jag åkt själv igår och idag eftersom att Malin är sjuk :(
 
Vi har lärt oss massor med matnyttigt dessa dagar. Jag kommer nog titta på folk omedvetet om vad de gör och inte gör med kroppen. Jag kan tänka mig att jag kommer nog "hoppa på" mina vänner och bekanta om de gör några kroppsliga fel, tex lyfter fel, eller står fel. Nu ska Sverige bli friskt :D
 
 
Idag är en bra dag! Kom ihåg det!
 


Postat av: Mamma och Mormor

Det låter ju härligt!!!
Kram!

2012-12-12 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0