Gårdagens shopping

Igår var hade jag och barnen en trevlig dag på stan tillsammans med min mamma.
 
Det blev en hel del kläder inhandlat, mycket av det var på rean :)
 
 
Det här blir barnens nyårsoutfits :) Det kommer att bli superfint!
 
 
 
Jag skulle köpa en ryggsäck till Towa som hon kan ha till förskolan. Dock var den som jag ville ha slutsåld, men Oliwer hittade en snygg som han gärna ville ha. Han behöver en större väska. Stor väska till stor kille ;)
 
Tack snälla mamma för att du ville följa med oss igår. Tack för barnvakt, för fikat, för de sakerna du köpte till barnen och för att du finns ♥
 
 

Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Tjusig shopping!! :)
Kram

2012-12-30 @ 13:37:41
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Mamma och Mormor

Tack själv!!!
Kram!

2012-12-30 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0