Rixfm festival Norrköping

Igår när Darlingen kom hem från jobbet så styrde vi bilen mot Norrköping.
 
Det var helt galet mycket folk. Oliwer ville åka karuseller, men jag tänker inte betala de enorma summorna för att han ska få åka några varv i en karusell, kalla mig gärna snål, men en av karusellerna kostade 100kr. Galet. Bättre att åka till Grönan isf, köpa åkband och sen åka tills man spyr ;) Haha.
 
 
 
 
Eric Saade var den enda som vi såg uppträda. Han hade en ganska fin show.
 
Han är ju himla snygg, synd att han inte är 10 år äldre ;) hehe ;)
 
 
Nehe, nu ska jag åka in mot stan och handla inför grillning imorgon. Jag har ju äran att fylla år på måndag (på min skolstart), så vi tänkte bjuda familjen på grillat imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0