Min dag!

På måndag fyller jag år. Eftersom att jag börjar skolan på måndag så firade vi mig idag istället. Jag bjöd in mina föräldrar och mina svärföräldrar. Vi grillade grillbiff och korv, gjorde potatisgratäng och sen fikade vi med kaffe och tårta :)
 
Vilka underbara presenter jag fick! Alldeles perfekta, allihop!
 
 
Blommor, blomlådor, en rensad rabatt, en "kyl"väska till vin, (ascool, har aldrig sett sån förut), lotter, pengar och lite annat smått och gott :)
 
 
 
Towa var med om en olycka idag. Hon klättrar som bekant på allt. Hon testar gränser och blir säkrare och säkrare på att klättra, hänga och utmanar hela tiden.
 
Idag klättrade hon upp på soffbordet i loungen, hon tog sig upp via fotpuffen som stod lägligt placerad jämte bordet. Hon sätter handen på den lilla duken och halkar till. Crasch, huvudet först, rakt ner i golvet. Stackars liten ♥
 
Som tur var så repade hon sig fort och har inte visat några tecken på skadan efteråt, men mammahjärtat stannar varje gång hon ramlar och gråter.
 
 
Stort tack till Mamma, Pappa, Anja och Svante för att ni kom och firade mig. Tack till Darling, Towa och Oliwer oxå såklart ♥
 
 

Postat av: Paulina

Usch det är så läskigt när de trillar men svårt att undvika. Min lilla gjorde likadant häromdagen och blödde i hela munnen, då blir man rädd men som tur var gick det fort över!

Åh, kul att vi tillhör samma, då kanske vi redan setts på nån träff?! Ska du till västermo på tisdag?

Menar du kursen i Upplands Väsby? Jag blev inbjuden men kan tyvärr inte delta, ska du åka? Jag funderar lite på och gå nybörjarkursen för jag har inte gått den än.

2012-08-19 @ 10:20:15
URL: http://www.migochminlillafamilj.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0