Jackfynd!

Igår åkte jag och barnen in till stan en sväng. 9.40 kom jag på att vi skulle skynda oss in. Klädde på mig och barnen raskt och satte oss i bilen.
 
Målet var Åhléns. Efter ett tips av Tezza så skulle det finnas läckra Didriksonjackor för ynka 149kr/st.
 
 
 
När vi kom dit så fanns det EN kvar. Den var blå i strl 120. Perfa! Jag tog den utan att blinka och Oliwer blev jättenöjd över sin nya jacka. Den är lite stor, men den blir nog bra till våren :) (Eller nästa höst).
 
Jag hade ingen aning om att det finns Didriksons på Åhléns. Kul att lära sig nåt :) Tack för tipset!
 
 
När vi satt i bilen mot mina föräldrar kom jag på att jag hade glömt att stänga av kaffebryggaren. Jag fick ju så bråttom till stan att jag glömde av kaffet helt. Olikt mig, men ja, det är sanningen.
Skamset skickade jag sms till mina svärföräldrar och bad dem åka förbi och stänga av bryggaren. Snacka om senil.
 
Men för att få tag på det där fyndet så var det värt att glömma kaffebryggaren. ;)
 
 

Postat av: tezz

Vilken tur att det fanns en kvar!!

2012-08-12 @ 18:53:32
URL: http://tezz87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0