Demo

Idag har det varit en skittråkig dag. Grått och trist ute och ingen av oss hade nån lust till nånting alls.
 
Men trots det fanns det vissa ljusa stunder. Jag fick en Tupperwareleverans, packade alla påsar och åkte iväg till en värdinna.
 
På eftermiddagskvisten åkte jag iväg och höll i en demo. Det var hemma hos en härlig tjej som har varit säljare för Tupperware för några år sen.Oj vad jag fick lära mig mycket! Sen att hon bjöd på jättegod rabarberpaj gjorde ju inte demon sämre ;)
 
 
(bild från tupperware.se)
 
Jag fick hem lite skoj till mig själv idag med leveransen oxå, en härlig rektangulär festbox :D
 
 
Nu är det dags att sova.
 
Gooo naaatt :D

Postat av: gunila

Jag vill bara göra dig uppmärksam på att den tårtbox som finns i magasinet (den du har bild på) inte är lika stor som den du fick som premie. Den har samma längd men din är ca 10 cm bredare.

Svar: Då var det som jag trodde, men jag orkade inte fota den jag fick hem, och tog en som jag hittade på nätet ;)
SoffiZ

2012-08-11 @ 21:58:49
URL: http://teamgravity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0