Dålig kvalité

I somras besökte vi det lilla varuhuset Gekås i Ullared. Vi (okej då, jag erkänner, läs jag) handlade ganska mycket saker. Kläder bla.
 
Jag blev lite smått förälskad i ett blått linne som självklart fick följa med mig hem.
 
Efter en tvätt. EN tvätt så är det näst intill förstört.
 
 
Man ser fortfarande vad texten visar, men när jag köpte det var det en stark gul färg :(
 
Jag är riktigt besviken. Efter EN enda tvätt, som jag dessutom tvättade i 40 grader som det stod i anvisningen.
 
 
Nädu Boris. Det här plagget är jag inte nöjd över. (Tur att jag är nöjd med nästan allt annat som fick följa med oss hem)

Postat av: Sanna

Ett smart tips om du inte redan gjorde det förstås är att alltid vända ut och in på kläder med tryck när det tvättas.

Kram Sanna

2012-08-13 @ 01:05:36
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Sanna

Ett smart tips om du inte redan gjorde de förstås är att alltid tvätta kläder med tryck ut och in.

Kram Sanna

2012-08-13 @ 01:06:39
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Camilla

Förstår vad du menar jag var oxå där i sommars köpte ett likadant linne fast det rosa och trycket var då svart även det såg ut sådär efter en tvätt utoin i 40grader jätte tråkigt jag trivdes verkligen i det men nu ser det ju i te klokt ut ist bara gammalt:(

2012-08-13 @ 09:44:39
Postat av: Bror

Ser ju häftigare ut om det är lite slitet. Nu vet ju iofs inte jag hur det såg ut innan...

2012-08-13 @ 23:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0