We R Family, del 1



Andreas Weise sjöng några låtar och Marika Willstedt spelade piano.
Hon är galet bra på att spela (det är hon som sitter vid ena pianot på "Så ska det låta").



Jag och Towa åkte och hämtade upp Jenny och Agnieszka och åkte mot Stockholm.

I bilen mot Stockholm så slog Towa alla sina tidigare skrikrekord. Hon skrek, skrek, skrek, skrek och skrek. Jag körde av i Tystberga och tänkte ge henne lite tutte, hon ville inte ha tutte och var exakt lika glad då som hon brukar. När jag satte tbx henne i stolen så skrek hon igen.

Jag körde av vid avfarten mot Vagnhärad/Trosa och bytte plats med Agnieszka och satte mig i baksätet. Jag tänkte att hon kanske saknade sin mamma. Näe, hon fortsatte att skrika. Lagom tills vi parkerade bilen så blev hon tyst.   

Vi packade ner henne i vagnen och gick mot fotografiska. Väl framme där så vaknade hon upp och var med under hela eventet. Det var massor med bra utställare, bla Bambino och Sobea.

Det var lite modevisning, mingel, plockmat och "klämma och känna" på fina kläder.


Hemvägen gick jättebra, Towa sov hela vägen, nu ska vi sova.

Imorgon kommer lite bilder från dagen samt bilder på innehållet i goodiebagen :)



Nu somnar jag.

Tack och god natt!

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Gulle Towa :) Hon visste nog att hon och jag inte skulle träffas ;)

Kram (ses på lördag om en vecka)

2012-04-20 @ 23:42:52
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Länken till mig är lite fel:)



kram och tack för idag!

2012-04-21 @ 06:30:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Såna bilresor är aldrig roliga ;)

Och fler bilder jag såkart se !

Kram

2012-04-21 @ 18:46:50
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0