We R Family, del 3- Shoppat



Jag köpte en superfin tröja till Oliwer från New Phil (Lucky ellen).
Han gillade stjärnan på ryggen och sa att han såg ut som en rockstjärna i den. Han var därför tvungen att ha sin coola gitarr vid fototillfället, samt sina nya hörselkåpor.


Den är supermjuk och skön men var lite konstig i storleken
. Oliwer som normalt ligger mellan 104-110 borde kunnat haft 110/116, men den såg så himla minimini ut så den vågade jag inte köpa, så jag slog till på en 122/128 istället. Den var lite stor, spec i armarna, men han växer snart i den. Jag tycker att den är väl värd sina 150kr iaf. :)

Postat av: En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Snygg tröja på en snygg liten kille !!

Och helt rätt av han att ta med sig gitarren på bilden ;)

Kram

2012-04-22 @ 08:19:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0