We R Family, del 2

Några bilder från We R family eventet igår :)




Svensk fågel var där och pratade lite. "Ubbe" från "Svensk mästerkock" var med tillsammans med sina två söner Jesper och Kim.





Det var modevisning med en hel hög fina kläder och helt underbara barn!






Andreas Weise bjöd på sin kommande singel.



Det var bra upplägg. Stor lokal där alla var samlade. Det var inte helt galet mycket folk (som det lätt kan bli). Många bra utställare.

Jag är jättenöjd över att jag fick komma :). (Vann ju faktiskt 4 st vip biljetter till eventet)



Vill ni se goodiebagen och vad jag köpte till min lilla prins?? :)



Postat av: En pojkmammas vardag - Tävling i bloggen !!

Klart vi vill se det !! :)

2012-04-22 @ 08:21:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0