Vem är du?

Vem är du som läser min blogg?


Jag vore jätteglad om ni svarade på dessa frågor;

Namn: Sofia
Ålder: 28
Bor: I en liten by utanför Nyköping
Arbete/Studier/Annat: Säkerhetskontrollant/mammaledig
Skostorlek: 39/40. 
Har vi träffats?.
Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Ärliga svar tack;)
Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter
Vad har du för mobiltelefon: Samsung galaxy S2.
Vad fastnar du för på en blogg: Olika från blogg till blogg, men att personen i fråga skriver om nåt intressant;)

Kopiera frågorna, ändra svaren så de funkar för er, och lägg in det som en kommentar hos mig. Lätt va?!

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Namn: Monia

Ålder: 24

Bor: I Sandviken

Arbete/Studier/Annat: mammaledig från studier

Skostorlek: 38/39

Har vi träffats? nej

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: ---

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: HTC explorer

Vad fastnar du för på en blogg: många bilder, och korrekt skriven text! =)

2012-04-12 @ 13:27:17
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Namn: Frida

Ålder: 29

Bor: I Jakobsberg

Arbete/Studier/Annat: Ostsäljare :)

Skostorlek: 39

Har vi träffats?. Nej tyvärr :(

Spader, hjärter, ruter eller klöver: ?

Vad har du för mobiltelefon: Iphone 4 :)

Vad fastnar du för på en blogg: Jag gillar vardagsbloggar, om människor som har ungefär samma livssyn som mig, samma värderingar och sätta att framstå.

Jag gillar när folk skriver så man kan förstå (Hatar särskrivningar)



kram kram ! :)

2012-04-12 @ 13:44:07
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Namn: Amanda

Ålder: 30

Bor: Motala

Arbete/Studier/Annat: Mamma all day long

Skostorlek: 39.

Har vi träffats? Nej, inte ännu

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig:

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Iphone 4

Vad fastnar du för på en blogg: Jag gillar när det är en lagom blandning av personliga inlägg, bilder, roliga tips och där man inte förskönar livet alltför mycket. Livet är en berogochdalbana. Inte bara i mitt liv utan för alla. Jag tycker om när detta framgår även i bloggen. Ingen lever ett rosa-fluff-moln-liv jämt!

2012-04-12 @ 15:19:16
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Namn: Sandra

Ålder: 24

Bor: Falun (Dalarna)

Arbete/Studier/Annat: Studerar

Skostorlek: 40/41

Har vi träffats? Nej

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Klöver

Vad har du för mobiltelefon: HTC Desire

Vad fastnar du för på en blogg: Barnkläder, inredning och roliga tips och tankar kring olika saker. Allt med en personlig prägel på det så man lätt kan känna igen sig själv och inte så mycket "leva på rosa moln" =)



2012-04-12 @ 18:11:25
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Namn: Elin

Ålder: 30

Bor: Ramsele

Arbete/Studier/Annat: vikarierar som undersköterska

Skostorlek: 38

Har vi träffats? Nej tyvärr ...

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Iphone 4

Vad fastnar du för på en blogg: En blogg som uppdaterar ofta och som skriver med lite glimt i ögat .. dom bloggar fastnar jag lättast för :)

2012-04-12 @ 19:02:32
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0