Trött på mig själv!

Fasen så trött jag blir på mig själv!

Igårkväll när jag skulle somna så låg jag och tänkte på lite olika saker. Efter en stund hade jag "skrivit" två st blogginlägg i huvudet och tänkte om jag skulle plocka fram datorn och skriva dem "på riktigt", om jag skulle skicka ett sms till mig själv med "ledord" eller om jag skulle komma ihåg dem tills idag.

Jag gjorde ingenting och förväntade mig att jag skulle komma ihåg allt.
Gaaaah. Näe, kommer ihåg litegrann av det ena inlägget, men kommer inte riktigt på varför jag skulle skriva om just de sakerna....!

Fan så irriterad jag kan bli på mig själv. Att jag aldrig lär mig. Det var knappast första gången jag kom på nåt bra innan jag somnade, som var helt puts väck när jag vaknade. Suck. Förmodligen var det inte sista gången heller I guess.




Näe snacka om senil. Nu tänker jag söka en utbildning, innan ansökningstiden går ut. Så det så.

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Likadant för mig med blogginlägg:) Man kanske skulle ta fram ett block och lägga vid sängen så man snabbt kan skriva ner allt för hand nästa gång:)



ses snart! kramar

2012-04-20 @ 13:29:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

haha det där känner jag igen ;) Man har alltid de bästa bloggideérna på natten sen har man glömt bort dom ^^

2012-04-20 @ 15:59:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0