Tävling!







"Jag är med och tävlar om halsbandet "I love Dalarna" från Messini design hos SoffiZ,
var med du oxå!"



Det du ska göra för att tävla är följande:

♥Gilla Messini design på facebook (länk)
♥Gilla SoffiZ.blogg.se på facebook (länk)
♥Skriv en motivering till varför just Du ska bli den lyckliga ägaren av det fina halsbandet.

Skriv sedan en kommentar i det här inlägget, där du talar om vilket namn du har gillat med på facebook och motiveringen till varför Du ska vinna.



Lätt va??

Dela gärna tävlingen på facebook eller på din blogg. (bilden kan du låna här)

LYCKA TILL!

Tävlingen avslutas 9/5-2012 kl 21.00

Postat av: Ingela Kedmark

Finns inget finare halsband än detta!!! Lagom längd, söt häst och ett supernice hjärta! Jag vill ha!!!

2012-05-01 @ 06:16:13
Postat av: Johanna Åkeson

Jag är med och hoppas på enorm tur då jag sällan vinner något. Då jag och mitt livs stora kärlek har byggt vårt i hus en del av en hästhage tycker jag detta halsband passar mig perfekt! Hjärta + häst= Kärlek i Vinterhagen :)

Kram!

2012-05-01 @ 08:34:48
URL: http://vinterhagen.blogg.se/
Postat av: Lili

Jag är med.

Redan gillar båda på fb med namn Lili Ying.

Skulle ha det för att jag tycker om dalahäst smycken,det är mycket special,dalahäst är typiskt special i Sverige,min mamma tycker om smycken,men jag hittar inte något dalahäst smycken som jag kan köpa i butiken,snart ska jag lämna Sverige,jag tycker det är så snyggt present till min mamma,ett hjärtan bredvid smycken visa min kärlek till min mamma!jag hoppas jag kan ta det överraskning till min mamma!hoppas!

2012-05-01 @ 09:40:00
Postat av: Linda O

Bara älskar dalahästar och hjärtan <3 Skulle va kul att vinna för att höja glädjen i vardagen med två härliga ungar och tidskrävande universitetsstudier.

2012-05-01 @ 10:57:13
Postat av: Felizia Höök

Hej, jag är väldigt gärna med :)

Jag hade redan gillat dig på fb med namnet Felizia Höök.

Har gillat den andra sidan med samma namn.

Jag skulle vilja vinna detta halsband då min lillasyster konfirmeras om ca 3 veckor och det hade blivit den perfekta presenten till henne! :)



Ha en bra "söndag" :)

2012-05-01 @ 11:41:12
URL: http://feliziahooks.blogg.se/
Postat av: Anna K

Anna Karlsson är mitt namn.

Jag vill verkligen bli ägaren utav detta vackra "berlock-halsband". Jag älskar kombinationen av den vackert målade dalahästen samt det djupa långa <3. Samt den lilla designloggan av just Messinidesign som jag gärna hade burit stolt runt den kommande sommarens bris.

2012-05-01 @ 17:31:20
Postat av: Pia Li

GILLAR ER BÅDA TVÅ!!

Pia Li är mitt namn!



DELAT på FB! :)



"I Love Dalarna", har varit min favorit ända sedan jag såg det för första gången. Min far kom ifrån Mora, där jag tillbringade många jular och Vasalopp (16 st). Nu så är tyvärr min far borta. Jag skulle fylla 12 år, då vi flyttade upp till Dalarna! Då till Borlänge. Nu bor jag i Ludvika! :)

Själv så har jag en sjukdom som gör att ekonomin inte tillåter mig någon extravagans! Så tävlingar är bra för mig!



Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!

Så att jag detta smycke, runt halsen hänga får!



Tack för möjligheten!

Kram Pia Li

2012-05-02 @ 15:38:23
Postat av: Marie L-m

Hej!

Min önskan är bara den, att jag vinsten av smycket "I Love Dalarna" kammar hem!

Älskar Dalahästar, men har inte en endaste en,

så jag hoppas nu på besök av lyckofén..

Som för mig talar om att jag kommer smycket kommer att vinna, och gör mig en mycket lycklig kvinna!

Gillat på fb (Marie L-m)

Ha det så fint önskar Marie

2012-05-04 @ 21:16:25
Postat av: Ida Öggemar

Gillar båda på facebook. Mitt namn: Ida Öggemar.

Dags att ta sig ur mysbrallan, fixa frillan. Saknar nåt- Halsband från Messini och jag är på topp!

2012-05-05 @ 10:47:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla Bergström

Gillar på FB med mitt namn- Camilla Bergström. Skulle vilja vinna detta superfina halsband för att då ge det till min älskade mamma som finns där för oss i vått och torrt!

Postat av: care69

Jag är gärna med!

Vill vinna halsbandet helt enkelt för att det är jättefint och hos mig skulle det verkligen bli använt.

Har länkat.

http://care69.blogspot.se/2012/05/9-maj-vinn-ett-halsband.html

FB: C Care Regn

2012-05-06 @ 18:21:51
URL: http://care69.blogspot.se
Postat av: Ninnie-Mitt livt med 3 prinsar

Ha ha...såå tupisk mig :-)



Är med oxh tävlar..gillat båda Ninnie Nilsson har även tipsat på min blogg



Älskar verkligen smycken och denna skapelse va helt underbart vacker. lite annorlunda men ändå stilren. tycker ja ska vinnna för att ja unnar mig sällan saker till mig själv.



Nu håller ja tummar att ja vinner.

2012-05-06 @ 20:05:19
URL: http://ninniejohanna.vimedbarn.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag är med och gillar båda sidorna på facebook (Caroline Andersson)



När jag var liten bodde vi i Dalarna och den största delen av min släkt finns kvar där. Men mamma träffade en ny kille och tog med oss barn till Hälsingland, sen har vi aldrig flyttat tillbaka igen. För ungefär två år sedan ställde jag mig i bostadskö och bara väntade på att få ett lägenhetserbjudande, men medan jag väntade träffade jag min sambo och nu har vi en son tillsammans, att flytta nu skulle kännas så fel, han har all sin släkt här. Jag längtar nå grymt tillbaka och en dag hoppas jag att jag ska få flytta tillbaka. Förutom att jag tycker om dalarna så får dalahästen får mig även att tänka på min mamma som oväntat gick bort 38år ung för 5 månader sedan. Så jag håller tummarna, det skulle få en stor betydelse för mig!

2012-05-06 @ 20:50:11
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: liselotte

Är gärna med och tävlar. Har gillat båda på facebook, liselotte andersson

Vill gärna vinna detta halsband för det är så superfint och jag behöver verkligen lite nya smycken nu, att förnya mig med lite.

2012-05-06 @ 21:25:01
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Johanna Niklasson

Är en småbarnsmamma från Dalarna i mina bästa år, med detta vackra smycke blir jag en pingla i vår! :-)

2012-05-08 @ 09:43:40
Postat av: Sofie L

Är gärna med <3 Gillar báda med namn Sofie Lindholm



När lönen inte räcker till för smyckesshopping,

ja, dà kan man tävla och ha en förhoppning,

önskar ett halsband att bära till vardags och vid fest,

och dá passar ju "I Love Dalarna" allra bäst,

med detta vackra halsband frán Messini Designs shop,

skulle mitt humör verkligen hamna pà topp,

det skulle bli en välkomnad gàva,

som ska användas flitigt det kan jag lova,

nu hàller jag alla tummar och tàr,

kanske är det jag som denna vinst fàr.

2012-05-08 @ 12:44:34
Postat av: Amanda

Jag gillar båda sidorna. Och jag skulle vilja vinna detta till min kusin. Född och uppvuxen som hon är i Dalarna så tror jag absolut att detta vore en uppskattad present. Vi träffas på tok för sällan men ganska nyligen var hon och hennes mamma hit till oss och hälsade på och då blev det också bestämt att vi skulle komma upp till dom i Dalarna i sommar sen. Detta skulle jag ta med mig och ge som gåva för att vi får komma och hälsa på.



Hoppas på tur!

2012-05-09 @ 09:30:48
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Kristina K

Oj vad svårt. Varför just jag?



Kanske för att jag är urusel på att unna mig själv något. Barnen går först, precis som det ska vara och sen finns det inte så många slantar över. Sen givetvis, för att jag blir alldeles nipprigt förälskad i det här smycket. SÅ FINT! En sommardröm :-)



Och egentligen, varför inte just jag? ;-)



Gillar på FB!

2012-05-09 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0