Sovande barn

Towa ligger och tar sig en liten tupplur.

Åh vad fint det är med barn som sover. Det ser så himla fridfullt ut.




Den här bilden togs på Towa härmdagen. Härlig sovställning :)


Igår hade jag ungefär dubbelt så många besökare på min blogg än vad jag brukar.
Jätteroligt! Undrar om min blogg var länkad någonstans?? :)



Idag är det en lugn hemmadag,
det är nån familjegrej med föräldragruppen på bvc, men jag tror att vi skippar den. Darlingen jobbar och de ville helst att båda föräldrarna skulle vara med, och om Oliwer är med så kan jag inte riktigt koncentrera mig på vad de har att säga. Vi får se, jag känner mig aningens velig ;)

Postat av: Nina

jaa varför kan inte freja sova nu? hon står å rotar i vårtat kylskåp???

2012-04-11 @ 12:11:07
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0