Röd dag

Ännu en röd dag. För mig är de flesta dagarna likadana, men jag måste erkänna att det är tråkigt att det inte kommer någon tidning eller post på de röda dagarna :p.

Oliwer sitter nere i källaren och tittar på barnkanalen. Darlingen och Towa vilar och jag slappar framför en film.

Vad jag vet har vi inga planer alls idag, jag kanske ska ta och så några frön, vore roligt om det fanns några fina blommor här i sommar :)





Johanna fotade mig när vi gick på fotokurs.



Vad har ni för er idag??







Glöm inte att tävla om den underbara fotlänken från Tezzan design!

Klicka här för att komma till tävlingsinlägget.

Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jag skulle också behöva en fotokurs! En hel vetenskap detta med inställningar ju ;)

Kram

2012-04-09 @ 16:35:00
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0