Påskdagen

Idag hade jag planerat en "chilla-i-onepiece" dag. Dock blev det inte så. (Blir det någonsin som man planerar?)

Två sms senare så satt jag och barnen påklädda och klara i bilen för att åka hem till Teresa och Agnes.

Vi kom dit, barnen bråkade, skrattade, lekte och så blev vi bjudna på pannkakor. Några timmar senare så åkte vi hemåt igen.
När vi kom hem så fick jag ett riktigt städ och rensa ryck.




Towa somnade i sin säng på sitt egna lilla vis och jag fick lite tid över att rensa och greja.

Jag rensade bort vinterkläder, vinterskor, vantar, mössor och lite annat som ska tvättas. Sen fick jag ryck och började pyssla lite överallt på övervåningen. I farten så blev Oliwers rum oxå städat ;)

Nu har jag gjort mig förtjänt av att äta lite påskgodis och softa framför en film :)



Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men gullfian! Diggar verkligen hennes sovstil :)



Och ett påskägg FULL med godis är precis vad jag önskar mig nu ... kanske ska ringa till sambo och berätta att jag är värd det ;)



Kram

2012-04-08 @ 16:30:57
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Haha! Nu har jag ringt och mutat om en myskväll bara han, jag och en godispåse ... och det gick hem ;)

2012-04-08 @ 16:37:36
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Men ljuva lilla Towa då :) Söta lilla hjärtat :)



Måste komma över till er och krama på dem igen :)



Vad det gäller maten så brukar jag följa min farmors råd: Ewa, de äter när de blir hungriga, gör inget väsen av det!



Kram finaste <3

2012-04-09 @ 23:01:26
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0