Kolmården 20120414

Igår var vi på årets första besök på Kolmårdens djurpark.

Eftersom att vi bara bor 2.5 mil därifrån så har vi årskort sen 4 år tillbaka :)

Jag låter bilderna tala för sig själv :)










Det kommer att blå många många många Kolmårdstrippar i sommar.

Tack min älskade familj för en mysig dag ♥

Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Åhhh gud så underbara bilder :) NU längtar jag till Kolmården :) Ska höra om la familia vill åka med någon helg :)



Kram



Psst... lokatter har mina föräldrar vid sitt sommarställe på Åland :) De vågar inte ha sin lilla hund lös där längre ifall någon lo skulle ta honom... Vackra djur!!!

2012-04-15 @ 22:12:35
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Det var många och fina kort!!!

Kram!

2012-04-15 @ 22:15:30
Postat av: Jenny B

Jätte härliga bilder. Vilken tur ni hade med vädret, ser riktigt skönt ut. Skulle oxå ha velat följa med men det blir nog MÅNGA gemensamma besök med barnen i sommar =)

2012-04-15 @ 22:17:10
URL: http://jenza.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0