Kändisar i Nyköping

Vi började dagen med att Darlingen lämnade blod. Jag frågade när jag får komma tillbaka och lämna blod och hon svarade att det är 9 månader efter förlossningen som gäller. Suck! Jag vill ju lämna nuuuuu!!

Jaja, man får ju en "sak" när man lämnar blod. När man bor en bit bort så får man välja om man vill ha en extra sak eller om man vill ha bensinpengar. När Darlingen sa var vi bodde så räknade de lite på det och sa att han fick ta tre saker!




I skåpet fanns som vanligt massor med fina saker att välja mellan, men det jag blev gladast över var de fina kivilyktorna från Iittala (svart, brun och genomskinlig) Darlingen var snäll och tog tre st bruna lyktor till mig! Tack älskling!





Efter blodlämningen åkte vi till Busiz.
När vi kom dit runt 12 så var vi helt ensamna, tur att Oliwer inte är den som är den, så han struntar ju i om det är massor med barn där eller inte, så han satte fart och lekte! Han lekte skiten ur både mig och Darlingen :D. Haha.

Efter en stund så kom "Biggest loser"- Danne med sin son Hannes.
Oliwer och Hannes lekte ganska bra ihop.

Det var lite "jippo" där i byggnaden i form av tipspromenad, ponnyridning, ansiktsmålning och lite annat smått och gott.

När vi gick tipspromenaden så kom Tony Irving. Han skulle dansa in våren...




Ojojojoj, två "kändisar" på samma gång i lilla Nyköping ;)

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tony var på C&D när jag var där i helgen, även där dansade han som fasiken:P

2012-04-05 @ 18:15:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: £

T bor numera i Nyköping...

2012-04-05 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0