Kolmårdsdagen

När vi hade köpt årskorten idag så gick vi in i parken en sväng.



Vi gick igenom hela parken. Målet var Delfinshowen.

Det gick helt galet sakta att gå. Magen vägde ca 50kg och höfterna värkte
. När vi äntligen kom fram så fick vi gå in direkt. Vi fick jättebra platser (tvivlar dock på att det finns några platser som är sämre än andra där inne).

Det var så himla skönt att få sitta still en stund.
Dock var det hårda träbänkar, men skönt ändå att få sitta.


Efter delfinshowen så gick vi vidare. Målet var att vi skulle klappa djuren, sen leka hos Bamse och sen åka hem. Oliwer blev överlycklig för att djuren hade precis fått massor med grenar. De kunde man plocka och sen mata djuren. Jätteroligt!


Oliwer lekte en stund hos Bamse.
Precis när vi skulle gå därifrån så ropade de ut att det var Bamseteater på gång. Vi gick in och satte oss. Oliwer och de andra barnen satt tyst och fint och tittade på teatern.


Vi gick långsamt genom parken idag och jag längtar verkligen efter att Lillbebis kommer ut och att jag slipper ha ont när jag rör mig.



Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Jag har nu startat en till tävling i min blogg, var gärna med och delta du också.

Du kan hitta tävlingen här: http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/09/05/6169585-vinn-en-dress-ifran-mandelonse/

2011-09-05 @ 01:35:00
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Fin bild!!!

2011-09-05 @ 05:25:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0