Miss Dee ambassadör ♥

Ni som är uppmärksamma har sett att jag har fått en ny logga på här på vänstra sidan i bloggen.




Det är en stor ära för mig att få vara en del av Miss Dee. Jag älskar deras smycken och dess design!

Vad innebär detta?

Jo det innebär att jag kommer att tipsa er om det senaste inom Miss Dee, hålla lite tävlingar och dela ut lite rabattkoder till er;)



Ta en kik i den nyöppnade webshoppen Miss Dee




Handla för 500kr och få 200kr rabatt!! Det kan inte bli bättre!

Använd rabattkod VIPMD

Rabattkoden gäller t.o.m 31 december 2011

Postat av: Mamma Russin

hej hej..



de ar så fina smycken, tyvärr så glömmer jag alltid sätta på mig smycken, haha... men ska kolla in nu och kanske hittar man någon julklapp till stora dottern. .:)



Tack söta du för dina gulliga kommentarer, jag är så tacksam för er mina fina bloggvänner..



Tråkigt att du inte ska på weRfamily på tisdag, hade gärna träffat dig där. .:)



Önskar en fin helg <3

2011-09-03 @ 09:53:55
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0