Massage

Igår när vi hade lämnat Oliwer hos Mormor och Morfar åkte vi hem till min fina vän Elin och hennes Oscar. De har köpt en lägenhet och det blev premiärtitt för oss i den.


Vi blev bjudna på fika och så fick jag och Lillbebis en supersöt presentpåse:)




Det var en mjuk bebisfilt, två söta bodys, ett par små sockar till Lillbebis och ett presentkort på massage till mig!

Jag längtar verkligen efter att få klä på bebis de här söta kläderna och själv få unna mig massagen!


Tack snälla ni för superfina presenter!


När vi ändå var i närheten så kikade vi in på "Elkedjan". De ska slå igen och hade 70% på allt i hela butiken. Mjo, det gick ju inte att motstå, så vi köpte två st lampor. En vägglampa och en golv/bordslampa. Men de får ni se bild på sen när vår "lounge" är klar;)

Nu har vi handlat alldeles för mycket på sista tiden, så nu får det bli att hålla i pengarna ett tag;). (Förutom på tisdag när jag ska hämta nya vagnen;))



Vi hyrde sex filmer och åkte hem för att vila lite. Jag vilade nån timme medans Darlingen tittade på en av filmerna som han hyrt till sig (sån som jag ändå inte ville se).

Sen hade vi Irene Huss race.
De tre nyaste Irene Huss filmerna tillsammans med ostbågar och annat gott. Massor med tända ljus och självklart var brasan tänd.


I morse blev det en lång och välbehövlig sovmorgon!
Vi låg och drog oss länge och väl innan vi pallrade oss upp. Nu kör vi lite städ och plock innan vi ska åka och hämta vår prins:). Det ska bjudas på mat oxå:) Mumma!


Önskar er en fin dag!



Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Vilken underbar present!! :) Härligt att bli överaskad med fina saker!

2011-09-19 @ 07:04:43
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0